THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Tuesday, July 7, 2009

Manusia hanya merancang,ALLAH swt yang menentukan

assalamualaikum,
diri dikenali dgn pggilan ju,
berumur 24thn,
belum berkahwin,
tetapi sudah berpunya,
sudah tamat pgajian dlm dip,
baru saja berkerja,
wpun bukan kerja dlm bidang yg sma dgn bdg pgajian,
tetapi aku syukur..blum pasrah lg..tapi tgh mencuba tuk yg TERBAGUS tuk aku n family aku,
aku slalu pk,bila la aku leh merasa ksenangan..bukan kemewahan yg aku nk...p ksenangan.
aku rse la..org lain pn msti pk cm aku pk.
pe2 pn..aku tgh brusaha tuk mse dpan aku n family aku.
pe yg aku rancang..so far...byk gak yg xjdk..
xpe..aku ttp saba..aku just leh rncg..p ALLAH swt yg tntukan.

1 comments:

Ms. D said...

I miss u so much my dear friends... miss our best moment... really miss u n ida. Segala2 nya masih segar d ingatan ku jue... xkan pat ku lupakan pertemuan kita.